[O2] Błąd odczytany VCDS - prośba o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • almarxx
    Classic
    • 2012
    • 21

    [O2] Błąd odczytany VCDS - prośba o pomoc

    Zamieszczone przez gumpinoga
    ty jestes jednak faktycznie .. pierdolec .
    Takie coś od gościa na PW dostałem. Nie wiem o co chodzi. Nie wiem czemu do mnie to wysłał, może się pomylił. Widzę, że 3 warny już dostał. To jeszcze ode mnie w dwupaku bana na stałe ma

    [ Dodano: Sob 26 Sty, 13 09:55 ]
    Aaaa już wiem. To ja mu jakieś warny 3 dałem wcześniej, widać nie bez powodu. Ale czemu się teraz obudził...

    [ Dodano: Sob 26 Sty, 13 09:58 ]
    Odnośnie dato, no jest trochę gburowaty i burakowaty. Ale też nie zniża się do jakiegoś obrażania ludzi na poziomie Ferd, tylko jednak czasem po prostu coś przysra i to nawet konstruktywnie.

    Inna sprawa, że wszystkie personalne wycieczki trzeba mocno tępić jak to robił niegdyś Mikrus.
  • _buli_
    Drive
    • 2010
    • 88

    #2
    [O2] Błąd odczytany VCDS - prośba o pomoc

    Panowie

    Pierwsza sprawa dotyczy Octavii II:

    01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    1 Fault Found:
    005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit

    08: Auto HVAC
    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    004 - No Signal/Communication - Intermittent

    16: Steering wheel
    1 Fault Found:
    00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
    012 - Electrical Fault in Circuit

    17: Instruments
    01314 - Engine Control Module
    004 - No Signal/Communication - Intermittent

    ( to samo jest w Can Gateway i 44: Steering Assist )

    Błędu z modułu 16 nie mogę skasować, pozostałe wracają. Nie za bardzo wiem, czy martwic się tym czy jeździć

    Natomiast mam coś jeszcze przy okazji. VW Fox, błąd z którym mechanicy walczą i nic nie mogą wywalczyć. Silnik 1.2, przebieg 75 000 :

    1 Fault Found:
    16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
    P0420 - 35-00 - -

    I błąd z radia 1 Fault Found:
    00871 - Bass Speaker Front Right (R23)
    011 - Open Circuit

    W przypadku radia - to jest problem z masą przy głośniku?

    Natomiast katalizator - błąd jest w aucie od 25000, po skasowaniu powraca po pewnym przebiegu. Czy to możliwe że katalizator się wysrau ?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      co do octavi to masz najprawdopodobniej spalona swiece zarowa na 4 cylindrze ,bład zmoduło kierownicy tyczy sie bembenka stacyjki jest uszkodzony co do błedów komunikaci z ze sterownikiem silnika to przydało by sie sprawdzic instalacie
      jesli chodzi o foxa to na bład o kacie ma wpływ nieszcelnosc w układzie dolotowym lub wydechowym walnieta sonda lamda przed lub za katem .przydało by sie zrobic logi
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • _buli_
        Drive
        • 2010
        • 88

        #4
        german81,

        Świeca uwalona - plan działań jasny

        Uszkodzenie bębenka i błąd komunikacji - jak to gryźć ?


        Co do Fox`a - właśnie pojechał do Wawy i wróci za 2 miechy z logów na razie dupsztal, chyba że ktoś z chłopaków z forum uśmiechnął by się do tego liska

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          wymien bebenek i bedzie po sprawie a co do braku komunikaci nalezało by posprawdzac wszystkie koski przy desce i przy panelu klimy ,sprawdz co jest w bloku 125 w silniku
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • _buli_
            Drive
            • 2010
            • 88

            #6
            german81,

            O ile dobrze wszystko dobrze polepiłem:

            Błąd 01314 dotyczy generalnie błędu w połączeniu przewodów od danego serownika do ECU. Wchodząc w blok 125 będę widział, czy w danym module pojawia się błąd czy też nie ciągłe 1 - ok, 1 na przemian z 0 błąd w komunikacji. Jak sprawdzę ten szczegół - będę drążył dalej

            Błąd 00871 - czytając opis na Ros Techu - błąd objawia się min świrującym centralnym zamkiem. A ja to miałem, tzn otwierał się i zamykał. Podpowiedz proszę, gdyż jest opcja wg Ros techa, że jest coś nie tak z przewodami - to jest w ogóle do sprawdzenia ?

            Komentarz

            Pracuję...